English

ALMI

נוסד 1981

 

 

מי אנחנו

קבוצת אלמי היא חברת בוטיק משפחתית ואינטימית, המתמחה בייזום ובנייה עילית של פרויקטים נבחרים ומגורי פרימיום, עם דגש מיוחד על פרויקטים הכוללים שימור וחידוש מבנים היסטוריים במיקומים נחשקים בתל אביב ובירושלים. בקבוצת אלמי מקפידים לעבוד אך ורק עם אנשי המקצוע המובילים- בכל תחום, החל מהמהנדסים ומנהלי הפרויקטים, דרך האדריכלים והיועצים ועד אחרון העובדים.

מיום הקמתה ב-1981 צברה קבוצת אלמי ניסיון רב בפרויקטים אשר כללו דיוק ועבודה קפדנית. ניסיון זה, יחד עם שיטת העבודה היחודית המבטיחה מעקב צמוד על איכות הביצוע, קבלת אחריות מלאה על הנעשה בשטח והקפדה על כל פרט, מאפשרים ביצוע של מגוון פרויקטים בסטנדרטים הגבוהים בשוק, הן כחברה יזמית, הן כמנהלת הפרויקט והן כקבלן מבצע.

משרדי ההנהלה ממוקמים בפארק התעשיה חבל מודיעין.

החזון

אלמי שמה לה למטרה ליזום ולבצע פרויקטים נבחרים של בנייה עילית ברמה הגבוהה ביותר בדומה לערים המובילות בעולם, עם דגש על מגורי יוקרה. זאת, תוך הקפדה על האיכות הגבוהה ביותר הקיימת בשוק, ושמירה על סטנדרטים מעולים בשילוב עם עמידה קפדנית בלוחות הזמנים.

הדרך

ההקפדה על כל פרט ופרט באה לידי ביטוי כבר בשלב בחירת המתכננים המובילים בשוק בניית העילית, וממשיכה בפרוגרמה תכנונית עם דגש על חללים מוארים, גמישות עיצובית ושילוב חומרים מתקדמים באיכות הגבוהה ביותר. בשלב הבניה, בקבוצת אלמי מבצעים את הפרויקטים תוך הקפדה יתרה על איכות בניה מעולה ללא פשרות המבוצעת ע״י בעלי מקצוע הטובים בתחומם ותחת עינו הפקוחה של מנהל פרויקט צמוד, אשר משקיע את כל זמנו באתר בניה אחד על מנת להבטיח את שלמות הביצוע. גם בפרויקטים אשר כבר בוצעו ע"י קבוצת אלמי וגם באלו הנמצאים עדיין בשלב ההדמיות, ניתן להבחין כי מעבר לפונקציונליות הפרויקט, ניתן דגש רב גם על חדשנות בפן האסתטי והעיצובי.

השירות

כחברת בוטיק משפחתית, מתאפיינת קבוצת אלמי ביכולת לנהל כל פרויקט לכל אורכו בגמישות מירבית, תוך מתן שירות אישי, יעוץ וליווי צמוד לכל לקוח ולקוח- גם זמן רב לאחר מסירת הדירות. על כך יעידו הלקוחות הרבים שכבר הפכו לחלק מהמשפחה ומלווים אותנו בנאמנות לאורך השנים, מפרויקט לפרויקט. את ההון האנושי שלנו מרכיבים אנשי המקצוע המיומנים בתחומם, אותם מוביל צוות צעיר, דינמי ועתיר ניסיון בענף הבניה, עם התמחות בתחום הבניה העילית.

 

האנשים

הנהלה

אריאל אלמי, מנכ"ל משותף

מר אריאל אלמי מכהן כמנכ"ל משותף בקבוצת אלמי משנת 1993. במהלך השנים ניהל אריאל עשרות פרויקטים מסוגים שונים ומגוונים, ביניהם: מבנים ציבוריים כגון בתי ספר, בתי מדרש, בתי כנסת ומעונות יום, פרויקטים למגורים- החל מדירות לזוגות צעירים ועד לדירות פרימיום במיקומים יחודיים, בפרויקטים היוקרתיים, המורכבים והאיכותיים ביותר בירושלים ובתל אביב. בקבוצת אלמי, אריאל אמון בין השאר על תחום הפיתוח העסקי, הניהול ההנדסי של הפרויקטים והוצאתם לפועל.

ציקי אלמי, מנכ"ל משותף

מר ציקי אלמי מכהן כמנכ"ל משותף בקבוצת אלמי משנת 1997. במהלך השנים ניהל ציקי את תפעול החברה תוך שיפור ושדרוג ניהול הבקרה התקציבית, בקרת האיכות וההתנהלות המשפטית. במסגרת תפקידיו בקבוצת אלמי, ציקי מנהל ומלווה את הפרויקטים השונים מתחילתם, החל מרישוי הפרויקט, דרך ניהול מכרזי התקשרויות עם הקבלנים השונים ועד לפיקוח הדוק על ביצוע יעיל של כל פרויקט, ובכלל זה הקפדה על לוחות הזמנים, קבלת אישורי האכלוס והעמידה בתקנים מול הרשויות, ושמירה על רמת האיכות הגבוהה המזוהה עם החברה.

שלי אהרון, סמנכ״ל כספים

גב' שלי אהרון מכהנת כסמנכ"ל הכספים של החברה, היא בעלת ניסיון רב בניהול תקציבים ובניהול פרויקטים מורכבים מסוגים שונים. הרזומה המקצועי של שלי כולל את ניהול פעילותה בישראל של ענקית התשתיות וחפירת המנהרות האיטלקית CEC בין השאר בחפירת מנהרת כיכר צה"ל בירושלים. במסגרת תפקידיה בקבוצת אלמי אחראית הגב' אהרון על תחום הכספים בחברה ועל עריכת המכרזים השונים- משלב התכנון, דרך הביצוע ועד לסיום הפרויקט בהצלחה. כמו כן אחראית שלי על אישור הסכמי התקשרות, בקרה תקציבית, ניהול תזרים המזומנים, עבודה משותפת מול הגורמים העוסקים בליווי פיננסי של הביצוע וכל ההיבטים הנלווים לניהול השוטף של החברה.

 

הנדסה

נמרוד מדמוני, מהנדס חברה

נמרוד מהנדס מנוסה ביותר בעל רקורד מרשים בניהול של פרויקטים בעלי מורכבות גדולה, בנפחים גדולים הכוללים מאות יחידות דיור וכן פרויקטים מורכבים ויוקרתיים. במסגרת תפקידו בקבוצת אלמי, פועל נמרוד בתחום שיפור איכות הבניה, ופתרון בעיות מורכבות בפרויקטים הדורשים חשיבה יצירתית וייחודית לצורך השלמת הביצוע הנדרש לשביעות הרצון של הלקוחות.

עדנה רימון, מתאמת תכנון

הצטרפה לצוות התכנון של החברה מתוך ראיה כי עמידה ביעדים ובאיכות הבניה מצריכה תאום תכנון מול כל הגורמים, מעקב שוטף אחר הליך הרישוי ומתן מתווה תכנוני לפרויקט.

אור אליקים

במסגרת תפקידו אור אחראי על עריכת מכרזי העבודות, ניהול שלבי הבניה בשטח, תכנון מופרט ואפיון האלמנטים השונים בבניין לצורך שמירה על איכות העבודה.

נטלי גרינברג-קדוש, אדריכלית חברה

במסגרת תפקידיה אחראית נטלי על ניתוח ובדיקת זכויות בניה, תכנון הפרויקטים השונים משלב מדידת הדירות הקיימות ועד תכנון הדירות החדשות לרבות הכנת פרוגרמה תכנונית מפורטת לקומות המרתף/הדירות וכו׳ בבניינים החדשים. כמו כן אחראית בין השאר נטלי על תחום שינויי הדיירים בחברה, ליווי צמוד של לקוחות הפרויקטים לתאום תכנון עצוב הפנים של הדירות ובחירת החומרים אצל הספקים השונים. לנטלי ניסיון של מעל 5 שנים בתחום שינויי הדיירים.

אור אבלס חיים, אדריכלית חברה

במסגרת תפקידיה אחראית אור הפן התכנוני בפיתוח העסקי המסייע לקבלת החלטות בנושא כלכליות הפרויקט, עמידה בדרישות בעלי הקרקע ולווי התהליך עד לחתימה על ההסכם לביצוע הפרויקט והמשך התכנון ע״י משרד האדריכלים. כמו כן אמונה על תחום שינויי הדיירים בפרויקטים נבחרים, פגישות עם רוכשי דירות לתאום תכנון ועצוב פנים הדירות וסיוע בקבלת החלטות בנושא חומרי הגמר. אור בעלת ניסיון של כ- 8 שנים בתחום שינויי הדיירים.

 

מח' משפטית

עו"ד ליאת מנדלוביץ', יועצת משפטית

ליאת הצטרפה לצוות החברה לאחר סיום התמחותה במחלקת הנדל"ן של משרד עורכי הדין פישר-בכר-חן-וול-אוריון ושות'. במסגרת תפקידה עוסקת במתן יעוץ משפטי שוטף לחברה, ליווי משפטי צמוד של כל הפרויקטים וכן ניסוח הסכמי הרכישה/קומבינציה/ תמ"א 38/2/ והמכר. כמו כן אחראית על ניסוח הסכמי הקבלן, הסכמי התקשרות עם ספקים וכן ליווי מסירת הדירות לרוכשים עם סיום תהליך הבניה.

 

כספים

דיאנה קשלס

יד ימינה של סמנכ"לית הכספים, אחראית תפעול והתקשרויות, הצטרפה לזרוע הכספים כחלק מתהליך ההתרחבות והצמיחה של החברה ובמטרה לניהול אדמיניסטרטיבי מסודר ע"פ נהלי עבודה מובנים.  

 

שיווק ומכירות

טלי בן אשר

לטלי ניסיון רב בתחום המכירות, עבדה שנים רבות בחברת הום לנד הוותיקה ומתמחה בתחום שיווק הנדל"ן בת"א.

איריס אלמי

אחרי שצברה שנות ניסיון רבות בתחום שיווק נדל"ן ברחבי הארץ הצטרפה איריס לצוות השיווק כחלק מתפיסת החברה שבבסיסה ריכוז עסקאות הנדל"ן תחת זרוע אחת, דבר המאפשר ריכוז ופיקוח הדוק על מתן שירות מוקפד ללקוחות על פי ערכי החברה.

 

אדמיניסטרציה

יפעת שלו

אחראית על דסק קבלת הקהל במשרדי ההנהלה, על תזמון לוחות הזמנים של המפקחים, היועצים והנהלת החברה, קבלת דוחות ביצוע מאתרי הבניה, סיוע אדמיניסטרטיבי לכל המחלקות ומתן מענה טלפוני.